branding



POTENTIËLE PARTNERS / VERKOOP PUNTEN

Men's Health Magazine

Esquire Magazine

Manlike World

MenCARE Store

Outfittery

Vogue Man

L'Homo

CosMENtis.nl

Beautyformen.nl

Mentoday.nl

Only for Men www.onlyformen.nl




MANLIKE Ambassadeurs - ICONEN - BOEGBEELDEN

Jim Bakkum

Jan Kooijman

Egbert Jan Weeber

Jesse & Kay Nambiar

Ton Heukels

Michiel Huisman

Maarten Heijmans

Nabil Aoulad Ayad

Benja Bruijning

Jan Versteegh

Arie Boomsma

John Williams
BRAINSTORMSESSIe NAMEN
SLOGANS
- noble men care.
- noble men can't take care of others, if they can't take care of themselves.
- men like manlike men.
- nooit problemen bij noblemen.nl
- we honor individual style @wenoblemen.com
- Show your mettle.
men of protest campaign
The archetypes; The Guardian, The Warrior, The Noble, The Rebel, The Pioneer, The Lover & The Spiritist
- The Guardian; Fervent protector of all that is good.
- The Warrior; Relentless for justice and equality. The daredevil.
- The Noble; Wisdom and Style are his traits.
- The Rebel; Fights anything that counters his heart. The artist.
- The Pioneer; Adventure and innovation first. The discoverer.
- The Lover; Capable of nothing other then to live from the heart with passion.
- The Spiritist; Reminds us of our divine potential. The coach, the mentor.
Male hormones contribute to the manifestion of the 7 types of men. Lack of testosterone happens to all men because of several reasons. Men of Protest garantees the best products that do not hinder your testoterone production like other products do. Look good the right way, better the world. Men of ProTest(osteron).
king of angels campaign
Rule, Reign, Rock
Imperium Regnet Petram
Product | Eigenschappen |
---|---|
Face Cream | Hydratatie en Anti-Rimpel en gevoelige huid |
Eye Cream | Tegen wallen en opgezwollen ogen/vermoeidheid |
After shave Cream | Verzachtend en kalmerend na scheren. Tegen huidirritatie |
Product (2nd Wave) | Eigenschappen |
---|---|
Heath Gear Face Sun Cream | Bescherming van het gezicht met Vitamine D |
Hot Gear Aftersun Lotion | Verzachtend en herstellend |
Cool Armor Face Cream | Extra hydraterend, beschermend en herstellend |
Winter Armor Douch Gel | Extra hydraterend en beschermend |
Product (3rd Wave) | Eigenschappen |
---|---|
Scrub | |
Shower Gel | |
Bath Oil | |
Fragrance | |
Deodorant |
brainstorm product(LIJN)namen
FILOSOFIE, VISIE & ONDERSCHEIDEND VERMOGEN
Onderscheidend vermogen:
Het merk werkt aan de bewustwording van het nut van verzorgingsproducten.
Niet vanuit een ijdelheid standpunt maar vanuit identiteit/imago.
De Man heeft de kwaliteiten om nobel te zijn in zich, als hij dit gelooft kan hij een nobel figuur voor zijn omgeving zijn.
De reis naar innerlijke vrede en een rotsvast zelfvertrouwen om anderen te kunnen helpen zijn essentiële elementen voor een bestaan van voldoening.
het gebruik van producten is geen 'mooi maak' ding maar een alledaags principe van zelfwaardering en verzorging. plus is het gebruiken van verzorgende producten een goed onderdeel van me-time.
In samenwerking met producenten en aanbieders van producten en diensten die de man ontzien of complimenteren ontstaat het effect van acceptatie en afname door de doelgroep.
INNOVATIE: Producten zonder dierlijke ingrediënten. Vrij van schadelijke stoffen. Ftalaten en Parabenen. Organische oorsprong.
DOELGROEP: Mode bewuste 30'ers
SAMENWERKING - partners & verkoopstrategie NOBLE MEN
SAMENWERKING tussen Noble Men & Partners
Model A
Bij afronding van een online bestelling klant bij Partner, komt pop-up met het aanbod van X% korting op bestelling bij Manlike,
in ruil voor e-mail.
Model B
Bij afronding van een online bestelling klant bij NM, komt pop-up met het aanbod van X% korting op bestelling bij Partner,
in ruil voor e-mail.
Model C
Bij levering van online bestelling klant bij Partner, zijn de 3 NM producten cadeau gedaan in reiseditie.
Model D
Bij levering van online bestelling klant bij NM, wordt een Partner product (magazine) cadeau gedaan.
Model E
Bij bestelling van Manlike producten kan eenmalige korting op een mannen tijdschrift van Partner worden geschonken i.p.v. korting op Manlike producten.
Model F
Facebook campagnes gericht op fans van o.a. Onlyformen etc. Met opt-in email voor korting op bestelling min. prijs is gelijk aan 3 producten samen of 1 producten en de reiseditie/geschenkverpakking. Bij elke bestelling wordt de klant gevraagd een reiseditie of geschenkverpakking extra toe te voegen voor zijn vader, (schoon)zoon, (schoon)broer of beste vriend.
Model G
Brand Store Webshop / Stenenwinkel + Shop-in-shop Online/Offline
Model H
Bij aankoop van Manlike producten korting op aankoop Spotify abonnement/iTunes aankopen. Manlike Music presents Imagine Dragons etc.. Uitkiezen van bands, artiesten ondersteunt het imago van het merk, niet het behalen van grootste winst.
Model I
NM Online Store gekoppeld aan Clix en andere verdiensystemen voor extra motivatie.
Model J
Sachets/proefmonstertjes toesturen bij opt-in voor email.
Model K
NM webshop verkoopt ook Partner producten die niet steken. Zoals magazines, gadgets, etc. 3 min. Shopping experience. Pop-up met vooraf samengestelde winkelwagens.
Model L
Noble Comfort Subscription. Maandelijks wordt een Little Brother toegezonden op de 1ste van de maand. Het bedrag wordt ook de 1ste geïncasseerd. Bij de verzending zit een code als deze wordt ingevoerd komt er direct een gevuld karretje tevoorschijn met een big brother. er komt ook de melding dat als de bestelling wordt opgehoogd tot €15,- de verzendkosten gratis zijn.
Model M
Elke bezoeker van de website heeft altijd 1 gratis item in het karretje staan. Ook staat er altijd een reispakket in met 3 little brothers in een handig tasje. de klant kiest toevoegen of verwijderen.
Portokosten besparen
PostNL maakt onderscheid tussen brievenbuspost en pakketpost. Voor pakketpost zal de postbode meestal aanbellen en moet de ontvanger dus thuis zijn. Er wordt hiervoor een fors hoger tarief gerekend.
U kunt dan ook veel geld besparen door binnen de brievenbusmaten van PostNL te blijven.
Past het door de brievenbus?
Voor brievenbuspost gelden bij PostNL de volgende maten en gewichten:
Maximale buitenmaten 380 x 265 x 32 mm (lengte x breedte x hoogte)
Minimale buitenmaten 140 x 90 mm (lengte x breedte). De hoogte maakt niet uit
Maximale gewicht 2 kg (inclusief verpakking)
Tarieven brievenbuspost
Zolang uw pakketten binnen de maximale maten en gewichten blijven, profiteert u van het veel lagere PostNL brievenbustarief. Het uiteindelijke tarief is afhankelijk van het totale gewicht van de zending. PostNL hanteert hiervoor een prijsstaffel zoals hieronder staat weergegeven. Wilt u nog meer kosten besparen? Bedrijven kunnen profiteren van de lagere posttarieven met een frankeermachine. Verstuur uw zakelijke post professioneel en voordelig!
GewichtEuro per stuk Frankeermachine0 – 20 gr0,60 euro0,52 euro20 – 50 gr 1,20 euro1,04euro50 – 100 gr1,80 euro1,56 euro100 – 250 gr 2,40 euro2,08euro250 – 500 gr 3,00 euro2,60 euro500 gr - 2 kg3,60 euro3,12 euro
Vraag PostNL naar de meest actuele tarieven en voorwaarden. Aan bovenstaande gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Tarief pakketpost
Hieronder vindt u de huidige tarieven voor pakketpost.
GewichtEuro per pakket0 – 10 kg6,75 euro10 – 30 kg12,40 euro
Gewichten van onze producten
Bij ieder artikel dat wij leveren hebben wij het nettogewicht van het artikel weergegeven. Zo kunt u van te voren de beste oplossing vinden voor uw verzending.

voorbeeld Campagne model j
Ben je als man of voor je man
/
vriend/collega/vader/schoonvader/pleegvader/stiefvader/adoptievader/surrogaatvader/grootvader/overgrootvader/overover.../
broer/schoonbroer/pleegbroer/stiefbroer/adoptiebroer/surrogaatbroer/tweelingbroer/zoon/pleegzoon/stiefzoon/adoptiezoon/
kleinzoon/achterkleinzoon/achterachter.../echtgenoot/verloofde/bruidegom/minnaar/ex/neef/'nicht'/oom/businesspartner
buurman/bovenbuurman/benedenbuurman/overbuurman/achterbuurman/buurjongen/cliënt/gast/klant/heterovrienden/
homovrienden/bi-vrienden/gelovige vrienden/atheïstische vrienden/spirituele vrienden/facebook vrienden/oude vrienden
/
op zoek naar een verzorgingsproduct maar wil je eerst de kwaliteit testen?
ALLEEN DEZE MAAND GRATIS TESTERS VOOR € 2,50 VERZENDKOSTEN!
Schrijf je in!
kosten
Prijs | Product/Dienst/Personeel/Investering |
---|---|
€ 25000 | Ontwikkeling Basic Line ingrediënten |
€ 35000 | Productie, Verpakking en Afvulling |
€ 45000 | Vandejong Communicatiebureau voor branding |
€ 500 | LightSpeed Webshop + Webhosting |
€ | Blog specialist / Mode & Trends Expert / Huidkenner |
€ | E-Commerce Social Media Specialist |
€ | Accountant |
€ | Marketeer & Partneronderhoud |
€ 240 | Merkregistratie benelux |
€ | Product label nl en vertaling naar engels en frans |
€ | Beeldbank abonnement voor beeldmateriaal |
€ | Logo en font 99designs |
€ | Advertentie budget Magazines/Shops/Sites offline/online |
concept inspiration
Manlike zou een variant op Common Culture kunnen zijn met Verzorging/Styling, Magazine & Partner shop in koffie, horloges, muziek, en eigen merk trui/shirt en mok/zonnebril
Maak jouw eigen website met JouwWeb